Kalas för hela slanten!!

Oj va vi har kalasat
 
..hela långa dan med släkt o goda  vänner här i Karlsborg. O vilken go dag vi valde med bra väder o allt. Lilly har nyss slått igen sina blå efter en dag i alla andras famnar utom sin mmamas..typ. Hon stortrivs med folk alltså! Nu var hon helt utpumpad, har dessutom lekt med både hund o katt :)

Magen står i sju hörn o jag e en kamera, en fin tekanna, olika tesorter, salladsskål o bestick, Boda Nova-glas mm -rikare! Som jag LÄNGTAT efter en kamera o nu har jag en smidig som tar kanonbilder!! Har redan tagit ett antal. Överlycklig e jag.
Blen uppriktigt glad över allt jag fick, ska bli ett nöje att kolla närmare på dom..

Foto: Matilda Björhed

Tofsar dagen till ära.



Locka, locka, locka... klart syster ska va fin.


Brillorna Josse köpt till mig, jag skulle ha dom hela tiden :) Men en annan gillade dom skarpt!



Lilly o sin moster som tycker så mycket om henne...o tvärt om!


Gullefia!!


Kolla in detta!! Jag blir sugen igen, ska gå o glufsa i mej det sista!!!


Kommentarer
Postat av: Karin Almroth

Hej Carro!

Jag läser din blogg jätteofta och tycker att jag känner er ganska väl i och med det. Lilly är så sprudlande gullig! Underbara bilder har gjort att jag har lärt känna henne.

Ikväll spelar Scotts på torget i Kalmar och med anledning av det var Henrik intervjuad i tidningen Barometern. Han fick många frågor och en löd: " Vem är ert största fan?" Han svarade : "Det är nog Carro som bloggar och har Scotts fanzone på internet." Är det dig han menar?

Hälsa John så mycket från faster.

Kramar från Karin

2009-08-06 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0