Tungt idag

Har haft en depressionsdag idag, de kommer inte ofta alls men ibland så.. Nja så farligt kanske det inte är men fyyy attan, jag måste ha nåt skoj att se fram emot! Men det kanske e på g, vem vet? Känner även av värk i benen o det brukar vara så just innan jag blir sjuk, så det e kanske nåt sånt på lur..

Har vart o ratsat Lilly på ÖF idag med, det käns som ett måste nu när det e så mycket som händer med henne, hon pratar som bara den o springer runt här hemma.. mycket händelserika veckor de sista o det går I ETT !! hemmet förfaller o jag med det, men det får man bara ta. Hon har dessutom sovit som en potta skit, kan bero på att hon fått eget rum o sova i för två dagar sen men det sket jag fullständigt i kl 5.30 i morse kan jag säga. Så där stod jag o sövde om henne i 45 min -skam den som ger sig!!!! Vägrade ta upp henne utan gav henne till sist vällingen liggandes.  Här ska det inte brytas några principer ;) Idag slockande ögonen i två etapper o sammalagt 50 min så jag håller alla tummar jag har på att det blir bättre i natt, hon brukar ju vara en ängel på nätterna.
Hemska tanke att detta skulle vara över!!

Nu inväntar vi far i huset o ska käka yoghurt o musli, får väl se vad hon gillar muslin :)


EN sak va dock något att le åt....
 
I morse fick jag en stor peng av min käre sambo att köpa mig nåt för -va!!  E det inte fint?
Så imorg ska jag o Anna gå o shoppa oss lite kläder inför jobbstart o därmed dax att fixa till sig igen efter att ha säckat ihop i ett år..

Dax o hotta upp morsan! 

Närå så illa hoppas jag inte att det har varit men..det finns ju skräckexempel som helt glömmer bort sig själva mitt i allt "barnande".... Det va min STORA skräck!! 
 Men jag har faktiskt prioriterat att göra mig i skick att gå ut iaf.. :)

Dock behövs nu toppar, jeans o smink i driiiivor. I det ljuset vi jobbar står man inte osminkad, det kan jag tala om! =S



Den här goda körven behöver inte en smula smink -hon e världens sötaste ändå!! Kan ni förstå då att hon e min, det kan inte jag  hehe..


På besök i Källby.
Bygga bygga bygga...det gäller att hålla tungan, jag menar duplon, rätt i mun.
Hon e lika trött som hon ser ut...


Hon hon än beter sig e hon PÄRLAN!!!! Världens bästa!!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud så gulligt av din sambo !



Du e skitsnygg Carro ! Behövs inga drösor med smink där inte !

2009-08-26 @ 14:20:26
URL: http://jossan1982.blogspot.com
Postat av: angelica

sötnosar på bild :)

2009-08-26 @ 19:48:39
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0