Dan före dop(p)are-dan!!!

...som rubriken lyder...

Shit jag e lite småpirrig nu alltså o jag gjorde nyss det sista i min egen klädväg, köpte en lila sjal o strumpbyxor, som jag nog måste ha eftersom det trots allt e minus ganska ofta nu. Annars e strumpbyxor bland det värsta jag vet, jag  tycker man har en "kissat på sig-känsla" hela tiden. Fy satan.
Men vill man av fin får man lida pin - det ligger nåt i det hörreni !!! 
Testade det hela nu o jag fick godkänt av John som brukar va den största kritikern till mina klädval emellanåt.. men jag blev tydligen sååå snygg. DE NI !! Men det va då det där pirret infann sig med besked, jag e absolut ingen person som gillar att stå i centrum så jag försöker tänka att vi kommer va tio pers där framme, då blir ju liksom inte allas blickar på mig o dessutom e det ju Lilly som e huvudpersonen, men ni vet hur man e....
Nyss spelade John upp låten o där fick jag ännu en sak o tänka på, att försöka hålla sig för gråt, även om jag vet att det e tillåtet... Den e bara så underbart fin !! "Välkommen hem" heter den, med sonja Alde´n som jag tycker gör ballader jättebra o denna e utöver det vanliga..texten e ...ja.....lyssna själva....

http://www.youtube.com/watch?v=AnfwxqjUh2Y




Igår satte jag upp adventsstjärnorna. Ett par dagar tidigt tycker jag som alltid hållt på att man gör det första advent, that´s it. Men i år får vi ju besök o det kommer gå i ett o dessutom e det lite mysigt att ha lite av den feelingen nu när alla ses... Glögg, mandlar, nötter, clementiner, äpplen   o russin har inhandlats. Även 1,5 kilo godis...... :)
Det e jul det.











Dax att kavla upp ärmarna o packa ihop allt som ska till stället för smörgåstårtan efteråt.  Det e en del.

Kommentarer
Postat av: hannah

gud vad gott det ser ut.. jag kommer med en gång :) syns i morn.. du kommer dfixa det!! kram

2008-11-28 @ 14:06:15
Postat av: Dette

Lycka till i morron nu då!!! Kommer gå finfint! :) Kramar

2008-11-28 @ 17:49:00
URL: http://www.dette.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Vilket fint dop!Vilken tur att du har en sån duktig svärmor som fixade till så att allt blev bra trots allt.Och Maria,hon är också värd att nämnas först sjöng hon jätte fint sen ingick hon också i köks patrullen.Naturligtvis var John och Kenny också duktiga spelemän.Även Frida, Simon och Josse var fina faddrar.Men finast och duktigast var ju huvudpersonen Lilly det klart. Så himla söt hon är. Kram Mormor

2008-11-30 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0