mitt liv som nybliven körv

                          Ny dag o nya uppgifter väntar....

Ska dricka upp mitt kaffe innan jag tar en tur ut o kollar present till mamma o bröllopspresent till Frida o Henke. Tyvärr e jag lite "otjejig" o e värdelös på att komma på nåt bra. Men med lite hjälp ska det nog gå vägen får vi hoppas. I eftermiddag e sen föräldrakursen....det kanske  e tur att de har såna ändå, så man inte står där sen alltför ofta  o undrar som i min bok: "vart e on o off-knappen på den här" ?? Fast jag tror de stunderna kommer ändå jag :) Helt naturligt.

Har haft en kisse modell större mellan mina fötter hela natten, som bara stenvägrar att flytta på sig när han somnat.Så mitt mål att ha föttrerna högt på natten gick i stöpet. Däremot går jag nu omkring i klänning o stödstrumpor o e skiiitsnygg *not* men som tur e e det bara katten som ser mig o han gillar mig som jag e, sa han. Händerna får väl va som korvar då, det har inte försvunnit än. Nu förstår man ett uns av hur riktigt kraftiga personer har det för jämnan, bara att böja fingrarna e ju för tusan jobbigt! Men jag hoppas att min period som körv blir så kort den bara kan..

Den vagn jag skrev om för några veckor sen har vi fortfarande inte beställt, o det e inte pga av mig  hihi. Som sagt så ska ju allt kollas upp i oändlighet innan det görs slag i saken. Jag kollar eurons kurs varje dag typ o det skiljer en del faktiskt, så han gör rätt i att ha lite is i magen åxå om jag ska va ärlig. Det e mest jag som känner att det vore skoj att få hem den o fixa lite, sen e det en hel del annat som ska ordnas efter det.
Vi kommer väl stå här med ett barn  som får åka bilbarnstol överallt sina första veckor :) Men som tur e kommer den på 8 dagar när man väl fått tummen ur o beställt. Frågan e bara NÄR tummen åker ur =S
Däremot e en helt ny Harley Davidson  inköpt i dagarna, som va liiite dyrare än den vagn jag kollat på i fyra år :) Men självklart tycker jag att han ska ha kvar sitt intresse  åxå, man ska inte ge upp hela sitt liv som många gör.

Nä, kom på att jag måste ringa Frida om bröllopsfrisyren så jag vet lite. Sen blir det stan....

Trevlig dag!





Kommentarer
Postat av: Carro

Här e det likadant, fast min älskling är inte så värst intresserad av vilken bas el top vi ska ha...han säger olika varenda gång jag fråga honom;-) Han har väl tröttnat på mitt tjat för jag har ju lite svårt att bestämma mig.:-) Men jag vet att det går ganska fort att få hem vagnen ändå när man väl beställt den.Men så vill man ju pynta vagnen också :-) Men i aug har vi våra buggisar iaf, det måste vi ha!:-D

2008-05-29 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0