tv- kväll i tv-soffan

Går mycket sjukdomar här nu, Åsa på jobbet har vart förkyld ett bra tag o idag började Emelie snörvla. Jag har haft skitont i benen o det brukar inte va ett gott omen om man e mig. Men nu sitter värken i vader o knän, hoppas det inte blir värre. Vanligtvis innan jag ska bli dålig har jag värk i låren, det e nåt jag haft sen jag va liten, ingen aning om varför men det stämmer varje gång. Blä för sjukdomar, det har vi haft tillräckligt av för tid o evighet! Så nu kan jag bara hålla tummen.


Onsdag kväll...o jag får vänta ända till måndag på nästa Anna Pihl. Missade det sist, hade inte alls det i huvudet då, det va ju liksom röd dag på en måndag. Fasen! Det e ju bara väldens bästa. Så jag får vackert hålla till godo med Sjukhuset, det e bra det åxå men nu håller jag utkik efter att Barnmorskorna ska börja, läste det i Metro idag, man ska få följa förlossningar. Undrar just om det e nåt jag vill se eller hellre avstår när man ska ställas inför detta själv om ett tag. Gissar på det sista men jag ska absolut ge det en chans. Hade jag inte själv vart i situationen hade jag tittat mer än gärna, sånt e väldigt intressant. De inom vården gör verkligen jätteinsatser o e värda vartenda öre o lite till. Beundrar dom verkligen. Jag kan bli tårögd flera gånger under ett avsnitt av Sjukhuset där jag tycker den ena ambulansmannen (flera andra åxå) e helt otrolig på att ta människor o få dom så trygga det bara går.

Jaja nu ska jag sluta jiddra o slänga mig i soffan. Morronrock o mysisar e redan på ;)







Kommentarer
Postat av: mamma

nej snälla inga mer sjukdomar nu. Du behöver ju samla krafter i stället. Kram mamma

2008-03-27 @ 11:56:46
Postat av: Maloo

Hej Carro. Det tog tid innan jag hittade din blogg men skam den som ger sig...Grattis till lill-bäbisen...det sa du inget om när jag klippte mig senast;)
Ha det bra, vi syns när kaluffsen växt ut...och din mage med.Hälsn.
"Den äldste av dom yngre" Ander.

2008-03-27 @ 23:10:06
Postat av: Maloo

Glömde ju bort min bloggadress.Det är ju alltid kul med nån ny läsare;)

Postat av: Jojjo

Lugn lugn, det var inget anna pihl i måndags :) Hoppas du slipper att vara sjuk mer nu. Kram

2008-03-28 @ 13:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0