just idag e jag lite less...

I Karlsborg e allt sig likt..mamma e på Ica flera gånger om, pappa e i garaget med mopederna ( nu med sällskap av John) o vi andra försöker enas om vad vi ska se på tv. Fast det e ganska mysigt ändå :) Man springer omkring i sina mysbrallor o bara är.
Men, folk drar i en hela tiden "kan du klippa mej tror du?" Mm om jag orkar  o hinner. Ibland skulle det va rätt skönt att få komma nånstans utan att behöva jobba, bara komma till folk på fika ändå liksom ;) Men visst e det en komplimang åxå som mamma fösöker få det till när jag ledsnar.  Ofta tycker jag ändå det går bra men... Det ÄR svårt att säga nej, tro mig. Så man försöker hinna med alla på nåt sätt o vis o ibland känns det som man nästan vänder ut o in på sig.  Jag  har kommit på att folk tror att man bara tycker det e roligt o hålla på. Men jag undrar om de skulle vilja stå vid sin maskin (om de jobbar me sånt) även på helgen eller städa hos folk tex (om de nu jobbar med det), på sin lediag dag allt som oftast.... Mmm...tror jag vet svaret.

Nu e det just idag jag känner såhär, inte alltid! Ibland går det jättebra, absolut. O jag har mig själv att skylla!! Men om folk tänkte mer på att jag jobbar så förstår de en mycket bättre tror jag.

Nu inväntar våra gamla grannar på fika framåt eftermiddagen, det ska bli trevligt! Hade hoppats på nån affär som va öppen idag så vi kunde spana på babykläder , men icke! Så det får bli en annan gång...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0