*zzzzzz*

Klockan 11.15 vaknade jag idag. Mm ni läste rätt.  Herregud , hela dan e ju borta o hela himlen e blååååå med sol på! Det e illa det.. Mamma ringde  vid halv nio o visste inte att jag va ledig till 14, men vi la på direkt o troligen e det väl därför jag somnade om o sov såhär länge.. Attans! Aja...som det blev!

Igår ringde de från ett försäkringsbolag som John (o jag såklart) anlitat för en garviditetsförsäkring o ville komma på hembesök för att se hur vi ville ha det sen när barnet e fött. Herregud den e inte ute än, tänker jag.....men iaf så bokade vi en kväll. Sen visar det sig att det inte alls passar då, så nu ska jag, min vana trogen, sätta mig i telefonkö o avboka den. Jippey! Men det får bli mitt enda mission idag tror jag, har noll energi. Om jag hinner ska jag bege mig ner till älven o sätta mig i solen lite...här på innergården blir man kokt på två minuter.

Efter idag har jag ÅTTA dagar kvar att jobba..om jag räknat rätt :) De ni!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0