sista dan på jobbet

Då va den gjord -sista dan på jobbet innan semester o mammaledighet. Fasen va skum man känner sig, nästan lite...tom. Så nu ska jag börja packa inför Blekingetrippen med familjen  imorron o sen, om några timmar kommer en annan semesterfirare hem. Semester för hela slanten nu!! :D
 Slanten ja, mina slantar som Onoff klantade bort e ännu inte på kontot så det blir till att vänta o se i nästa vecka. Så sur ja blir !!! Som om man vore rik på halv havandeskapspenning -näru !!

Tog en fika med Lina, vår elev efter jobbet o va även inne på Ginas rea o blev sååå köpsugen. Deras bodys e ju bara sååå fina. Men det e bara att inse, det e  ingen ide´o köpa nåt nu..jag får vänta tills magen e väck. Men då e la rean slut ;)

Måste bara skriva vilket gulligt sms jag fick av chefen under dan...hoppas det e ok Ann :)...

hej gumman! hoppas det går bra nu sista dagen! vi kommer att sakna dej ;)men vi får ses ändå! passa på o njut av mammaledigheten för det känns som tiden bara springer iväg  när man har en liten!

puss o kram Ann

Mot packningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0