läckö??

Fredag idag o jag har jobbat klart -kan det bli bättre? Mötte Jenny på torget o tog en fika med henne o Cissi, alltid mysigt. Tyvärr rasade min mage ihop totalt, troligen av kaffet så jag spenderade en halvtimma eller två på en av stans (o)fräschaste toaletter, om ni ville veta... Fan va trött jag e på min mage kan ni skriva upp, den kan rasa ihop av precis vad som. Så nu ska jag svepa en Samarin som vart min räddare i nöden så många gånger förr. Hoppas på tur denna gången med.

Ikväll e Uggla, Jill Johnson o  Calaisa på Läckö slott o jag e något sugen... annars blir det inte mycket sånt för oss i sommar.Ett svinigt bra pris dessutom!

m jag nu mot förmodan skulle få tag på John så kniper jag dom.  Har en känsla av att man bara behöver yppa "Jill Johnson" till honom så säger han jaaaaa!! Då kanske han kan få sig en ny skärmsläckare ;) Där de flesta andra har sin tjej eller så i telefonen, där har han Jill :D

Nä nu ska jag ringa min kära mamma o tjöta lite skit :)

Kommentarer
Postat av: Svärfar

John, byt skärmsläckare NU!!! Pappa

2008-07-14 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0