onyttig värre

Usch vilken tragisk dag...En nyttig människa skulle se rött av mitt liv just nu! Har inte varit utanför dörren en enda sekund, bara legat framför tv:n under en filt o sett den ena sporten efter den andra, dessutom nyst en hel del. Ätit en del har vi åxå hunnit med... Idag höll ju både AKO o Björn Ferry huvudet kallt o kom 2a i skidskyttet (ber om ursäkt om jag tjatar om detta  men läsningen e ju frivillig)

John, som kunnat  undra vem Magdalena Forsberg e förut, slänger sig nu med termer som "hon sköt fullt i stå" o "AKO åker bra" haha!! Det hade jag aldrig kunnat tro. Börjar få fason på honom nu. :)

IKväll såg vi även Singing Bee, skitkul om ni frågar mej men UUHHH va illa de flesta sjöng alltså. Men det e ju heller inte det som e själva programide´n. Tja så det enda vettiga jag gjort e väl att jag klippt John ( välbehövligt) o torkat golv o städat av lite lätt. Alltså tvärtemot va som va tänkt.... Så det blev....

Imorron e vi lediga tillsammans o har ingen aning vad vi ska hitta på men det e nyttigt det med, nåt jag behöver lära mig. Att man inte alltid måste göra nåt, som mamma säger. Men att ingen klocka ringer det e gott nog det.

Nä, mot kvällstoan o bädden tror jag...........

NATTI

Kommentarer
Postat av: mamma

vad har ni gjort idag nu då när ni är ledigs.hälsa barnbarnet ( kissen ). Kram mamma

2008-01-21 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0