tv-time



Har vart på besök hos några utanför stan ikväll o John e kvar o åker mc med mor i huset, då mår han gott o får utlopp för lite mc-behov.  Jag e lite svår på den fronten känner jag :)
Själv sitter jag här en stund innan Barnmorskorna börjar o jag ska dra mig mot soffan. Mitt lilla onsdagsnöje (?)


Har förresten mått bättre idag o har inte känt av magen ett dugg, ja förutom den lill* då men det e ju en positiv känsla. Tack för alla sms från er som hört av er! Nu hoppas jag på att få må fint igen. En kund påpekade lite fint att det bara e mindre än 4 månader kvar nu. Jösses!! Tycker nyss vi fick reda på det...

Nähä, det här duger inte, måste få nåt gjort innan tv:n......

Ingick inte städerska när man flyttade hemifrån?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0