surt o glatt

Dagens fråga: Kan inte alla bara va lite smidiga o försöka lösa allt så att alla blir nöjda o glada???? Sånt övergår mitt förstånd, så e det bara. Tänker bara jag så???!!

Dagens positiva Arne (not!): Snoret fortsätter rinna, mordvapnet i Arboga e troligen hittat, det ser ut som fan hemma. Låter som dan vart bra va? Nä det har den inte heller.

Åter till nåt kul.... :)

Vecka 30 har vi nu beslutat att hyra stuga ihop med min familj, syrrans kille, lille John, en katt o en hund. Vart nånstans det vet vi inte ännu o det spelar heller ingen roll, bara vi kommer iväg o gör nåt. Mamma sitter o mejlar folk o grejar :) Sen har vi inte mycket mer planerat än men det blir väl några dagsturer o en sväng till Gotland kanske, det står högt på Johns önskelista o jag skulle åxå tycka det va skönt såklart.

En Kalmarresa e åxå inplanerad när Frida o Henke ska säga ja i juni o den veckan hoppas jag nu åxå få semster. Håller tummen! Jag håller på o kollar lite efter klänning men har insett att jag inte kan köpa förrän just innan eftersom jag inte vet hur stor jag är då. Jag får hålla mig till fönstershopping så länge :) En ny erfarenhet för en shopparräv!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0