premiär för årets första...

                                          

Premiär idag för årets första mjukglass!!! Åh va mumsigt det är. Tänker varje år att jag ska testa nåt annat än det gamla vanliga men det slutar ändå alltid med nötkross o noisettetopping på. Dumt o bryta en vinnande trend. Lika gott varje gång o jag vill bara ha mer o mer o mer o..

Kom hem lite sent idag, jobbar ihop med två 20-åringar som e i sin värsta partajfas o börjar varje vecka med att planera helgens fester. Känns längesen man va där! :) Men va härligt det låter. Jag sitter där o ler åt dom, smått avis för att jag inte ens kan smutta på lite Baileys nu för tiden :( ..  Idag var båda stressade iväg till varsitt galej o jag som gammal tråkig (numera åxå tjock) tant o nykterist erbjöd mig att ta städet så de kunde ila iväg direkt. Dagens goda gärning! Lätt fredasgsseg har jag nu även klämt i mig köttfärssås o spagetti o ett antal nävar chips innan det va klart. Allt enligt sederna o mot alla "regler" övrigt folk har. Men heeelt enligt mina egna planer ;)

Mätt o belåten o lite lökluktande om händerna tänker jag nu slänga mig i soffan o inte göra ett skit mer idag!!

Det är jag värd!!


Dagens shopping.... väska H&M
                   örhängen H&M

       örhängen -speciellt nice till morronrock hihi...

Kommentarer
Postat av: zara

å de är min avdelning :) Den väskan e sååå snygg! Bra köp!

2008-04-25 @ 21:50:12
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Annika

Hej snygg väska..men men mjukglass min favorit har redan hunnit med två st,,,,

2008-04-26 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0