fix

Äntligen kommer jag in här igen!! Jag som hade världens inspiration igår kom inte in alls. Det intressanta  (?) jag tänkte skriva om då va att vi rensat i vårt kök o slängt 40 av mina krukor bla!! A alltså så rensat det går blan alla våra grejer....jag har ju dille på inredningssaker...tyvärr. Hmmm, undrar om man kommer sakna nån :S Man kan lätt säga att man samlar på sig med åren. Jisses. Hela bagaget fylldes o kördes till tippen. Alltså ingen återvändo!


  

Vaknade kanonförkyld i morse, kunde väl inte bli annat när båda arbetskamraterna vart det. suck! Aja, bara att låta snoret rinna :)
Har haft besök av våra gamla grannar ikväll o mumsat banankaka o chokladkaka. Mumma! Jisses vilket pladder det blir när vi kommer ihop, men roligt har vi. Det är alltid lika roligt när vi ses! Bla har vi disskuterat bröstoperationer, mammabyxor o depression. A ni hör ju vilken salig blandning, något tabu finns inte där inte va det första vi konstaterade när vi skildes åt. Sånt e la gött!

Nä, sängen väntar o en dags jobb imorron. Får se om det åxå blir fotografering till salongens hemsida imorron kväll,  en sminkös  kommer i så fall o ska göra oss snygga. Hoppas hon kan sminka bort en röd snok o rödsprängda ögon för så snygg e jag just nu. Grrr! E det inte typiskt?

Kommentarer
Postat av: Maloo

Det blev nog en lite konstig adress till min blogg förra gången...är ju inte dataexpert direkt;).....
Nys inte kunderna i burret nu bara....Hälsn. Malin.

2008-04-02 @ 10:24:47
URL: http://stor-margit1975.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0