utläst!!!!

Undrar om hon verkligen ska klara det?? Stackars krake som lever med henne åxå, ständiga svek! Ungefär så har det gått runt i mitt huvud sen jag bärjade med den. Pratar om "Bortom ljus o mörker" o Eva som hon heter.  Kan inte dra mig till minnes att jag fäst mig så vid en  bok förut, särskilt när man har en i sin närhet som levt med en drogande i familjen under flera år. Den personen har fått mig förstå att det inte e några överdrifter utan det e ett rent helvete plus moms att leva med en knarkare, som ständigt loooovar att sluta, bara en gång till.... o e tusen ursäkternas ansikte. Fy fan!! Ursäkta uttrycket. Knark måste va det värsta som finns på jorden typ. Hur kan man ens tänka tanken att testa........... A jag går inre ens in på den biten.
Alltså den e super bra, men det vore ännu bättre om hon som skrev inte hade med typ tre tusen citat hela tiden, rätt jobbigt att läsa eftersom en rejält påtänd pratar sådär lite osammanhängade o svamlar.

Läs den!!!! den e svinigt bra ändå!!!  Gillar självbiografier som sagt.

 Hoppas kunna låna fortsättingen av syrran snart.


Kommentarer
Postat av: Tilda

jag har inte fortsättningen.
Men jag skulle vilja ha tillbaka boken när du läst klart. Och hoppas vERKLIGEN inte att du har tatt ut mitt bokmärke. Men det har du la de klart.

2007-09-12 @ 19:29:40
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Carro

lilla näbbgädda!! :) det va inget i den. klart du får de, det e ju du som glömt den här lilla du:)

2007-09-12 @ 19:34:21
Postat av: Zteena

Antar man ska ta och läsa den då =) Du verkar ge väldigt bra recentioner om den. Söker efter nya böcker till min tomma bokhylla, så man kanske ska ta att införskaffa den och fylla ut tomrummet lite. Eller vad tycker du?

2007-09-12 @ 23:48:41
Postat av: Carro

Zteena: ja läs den! jag letar efter fortsättningen nu.

2007-09-14 @ 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0