todays...

                                                    Dagens:

Idag: jobbat 9-13 sen kom mamma o systrarna o jag fixade deras hår. Det e ju sånt man får göra när man e frissa i familjen. Åkte sen me dom hem.

Ikväll: vart hos Mia o fått smörgåstårta, jättegod o sen klippt dom.  Sen en sväng till Annika o klippte henne o pratade bort kvällen som vanligt, där har jag en förmåga att alltid bli kvar ett tag :) Lika trevligt varje gång!!! massor att prata om,..  Så nu e man rätt mör. Snällt  att jag fick underbara plommon att mumsa på, hoppas min mage tycker lika =/

Imorron: En långpromenad som jag inte hunnit med idag, troligen på Hammarnäset här i Karlsborg. Sen kommer John när han sovit klart. Ska åxå försöka sova ut imorgon, skulle verkligen behöva det. Men vaknar troligen tidigt ändå när man får sova.

Bäst med dagen:   att min familj vart hos mig, de kan ju komma även när jag inte måste fixa håren kanske ? ;) En mysigt pratstund på Kärleksstigen.
 
Sämst med dagen: Lite stressigt... o min mage!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0