SHOPPA!!!

Ledig o har en del på min "att göra lista"...

....kolla efter en bra kurs "före hund"', så man vet om man klarar det, ska bli en med PLI PÅ!!! Hatar olydiga hundar.

....ev höra med Jan o Marie om ett besök på mc

....restresan -det närmar sig nu!!

....dammsuga - trist men nödvändigt i ett katthem

....promenad!! man blir beroende


Nu e det nedräkning till jag får shoppa igen. Är i stort behov av jeans o dessutom har jag ingen höstjacka. Börjar bli kyligt med skinnjacka nu, så tur att jag hann köpa mig en mysig halsduk innan det trädde i kraft :)
Har spanat in ett par stövlar på Scorett åxå.. Men det e mycket nu, vi ska resa iväg plus att bilen ska in på service o det e ett måste eftersom man har igen det även den dagen man tänker sälja. Så det e bara att gilla läget. Men det skriker i min "shopparplånka" när det går iväg -som jag tycker -pengar till sånt som inte ens syns !! Det e ju såklart roligare att köpa kläder eller heminredning, det märks ju liksom :) Typiskt tjejer kanske att tänka så ?? Idag anlände åxå min bonuscheck på H&M på 50 kr, det märks att man inte handlat så mycket där nu, den brukar va högre. Om det e bra eller dåligt, det avgör var o en ... Även ett utskick från Åhle´ns kom (medlem där åxå vettni;) me lite smått lockande tips. Kämpigt!

Märker att jag snöat in på hemmet nu när det andra vart förbjudet, vilket e skitskoj!! Trivs som tusan  i det rummet jag fixat till!! Så om det inte blir nåt annat skoj idag skulle jag vilja till Lagerhaus i Skövde. Undrar dock vad min andra hälft tycker.....

Spänningen e oliiiiidlig..... ;)







Kommentarer
Postat av: ANN

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖta!!!
Skaffa en sån!!!
Puss Ann

2007-09-17 @ 10:45:46
Postat av: Carro

Ann -ja man funderar:) vore mysigt! ska bar akolla upp lite om den... Pöss

2007-09-17 @ 10:51:10
Postat av: josse

mammma berätta att de inte fanns nån resa, men ni kan komma till skogvaktaregatan 16 för 4000kr för en vecka. möblerad o allt..

2007-09-17 @ 21:51:27
Postat av: Carro igen

josse...jo nu har vi hittat en. så tack men nej tack :)

2007-09-19 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0