besök!!

Hem från jobbet. Försenad såklart. Det e så det blir numera men det gör inget. Kliver innanör dörren o känner lukten av kaloppsen som John gjort idag. Satan va gott det ska bli. Väntar på hans färäldrar som sitter fast i bilkö nånstans utmed vägen. Snart e de här o vi får provsmaka :)
Har haft vår elev Ellen på salongen idag, hon e från frisörskolan i Skövde där både jag o Ann gått. Jätteskoj att ha henne där o nu åxå vara hennes handledare. Hon gör framsteg hela tiden. Idag har vi gått igenom folieslingor lite mera, vad man ska tänka på å så. Låter enkelt men kan lätt bli katastrof faktiskt.  Så nu efter en dag i kaos e jag hemma o ska ta helg. Fredag kväll e underbar när man hatr en helledig helg framför sig. Särskilt när man e tre hemma..me katten alltså ;)

Imorron hoppas jag på bra väedr o torgdag me svärföräldrana :)

Trevlig helg på er mina bloggläsare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0