stress

Torsdag idag..snart helg som ska bli såå skönt! Hösten e inte min kopp te tyvärr...Hate it, det enda mysiga e att tända ljus men det kan man iofs göra resten av året med. Nä, sommar TACK!!!

Imorron kommer de....Hannah Kim Jenny o Linus. Förfesten varar hela 30-60 min (!!) beroende på när jag kommer från jobbet.. men vi fortsätter där, groggen kostar  hela 20 kr! Köpte me mig lite godis hem idag att mumsa på medan de andra festar o jag gör iordning mej. Märkligt att man alltid ska behöva stressa men så e det så det e bara att gilla läget o göra det bästa av det. Har erbjudit de andra att hämta nyckeln hos mig o börja innan jag kommer hem. Får la se...

Måste torka golven och göra naglarna och....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0