fredag

Märkligt, känns som det e ett tag sen jag skrev här. EN dag! hehe..

Var hos Hannah o Kim igår kväll o fick varma mackor o godis, smaskens, det ska hon inte ha gjort för sista gången! Det e så avslappnat där..jag o Hannah sitter i våra mysbrallor o e pensionärer. Det e liksom mystema på hela besöket, öppen brasa o ljus..o så då mysisar :) Löv sånt! Dock ingen körning av traktorn men vi inspekterade Kims rodellhund hehe...

Matilda har just stigit på bussen i Karlsborg o e på väg hit, hon får va smakråd när jag ska testa kläder inför båtresan.. säkert måttligt road av det men man får ställa upp ju ;) Kommer knappt ihåg vad jag har köpt men ska rota igenom garderoben o se vad den gömmer. Om man nu vågar öppna - stor rasrisk!! Det e längesen den gick att stänga, numera e man glad om man hittar det man sökte förra veckan.

Mm så närmar det sig då söndag. Blande de första gångerna i mitt liv jag längtar till söndag tror jag...men det ska bli sååå skoj! Roligt att träffa Dette, Erika, Emma, Annika o syster o Micke... Dessutom roligt att John e med o kan umgås o inte åka på båten med bussen o sen får man se honom framåt 01-tiden när de snart e klara. Ser ut att bli trevligt det här!! Tur att man har något roligt att se framemot när det e höst..


Ses på söndag bruttor ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

ÅÅÅÅ snart e det söndag!!! :D

2007-10-19 @ 22:23:13
Postat av: Dette

Jaha e det nu man kanske ska börja fundera ALLVARLIGT på vad man ska ha med sig eller? Jag menar det e juh dax I MORRON!!!!! Ska som du skrev bli riktigt skoj!! :D
Kraaamis

2007-10-20 @ 12:32:24
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0