lite av varje

Jag är uppe me tuppen trots att vi va hemma sent i natt. Hade superroligt!!! Sak se omjag kan låna Emelies kamera o lägga in lite bilder sen. Vi ska nämligen ha överraskningsfest för vår farmor idag, 80 bast, herregud! Vågar skriva det här eftersom jag tvivlar på att hon hittar hit :) Så, mot Karlsborg alltså med presenter o annat.

Min syster o hennes kille hade högsta budet på ett hus hemma igår, inflyttning ska ske före nyår o de  åker till Thailand i 2 veckor sista nov, det blir tight det där. Roligt, på måndag skriver dom!! Nu har vi ett hus till att besöka när vi kommer dit :) Mycket skoj!!!

Nä nu ska jag packa ihop mig o katten...ska försöka sy lite på Lennys gardiner när jag e i närheten av en symaskin åxå, inte min starkaste sida men med mamsens hjälp finns det en chans att jag löser det..

Köpte en julkalender från Bingolotto (vuxenpoints!!) häromdan av en kund som jag tänkt ge mor, sen tänkte jag att shit om jag gett bort miljonen, så jag köpte en till -till mig själv!! ;) Gillar lotter o annat man kan vinna på som ni vet..trav o sånt e skojigast! Så på julafton vet vi -vinst eller förlorat 100 spänn??!! Hoppas på det första.

Imorron ska folket hitåt istället, då firar vi Johns 33 årsdag  med påmpa o ståt hos oss. Sa bli mysigt o få hit familjen. Så märkligt, det verkar som det e mycket lättare att åka från vårt håll än för dom. Men nu sk ade iaf hit. Mycket kalas nu !! :)



Detta blev ett flummigt inlägg -håll till godo!!

Kommentarer
Postat av: Lee

Det har inte gått att klicka på dina senaste bilder. Lite trist :)

2007-11-17 @ 10:40:07
Postat av: Guchie

Helu. Ramlade in på din blogg från Zaras och såg ett väldigt välkänt kort. Och jag förstår varför, det är min bild :) Den på John på detta inlägg dvs. Skulle va snällt om du antingen skrev min copyright på den lr byta ut bilden. Vill helst inte att mina bilder hamnar på andras sidor. Du förstår säkert. Hoppas du hade kul på Arvingarna iaf!

2007-11-17 @ 12:50:54
URL: http://www.guchie.se
Postat av: Guchie

Btw.. vart haru hittat den :) Lite nyfnikon ^^

2007-11-17 @ 12:57:05
URL: http://www.guchie.se
Postat av: Carro

GUCHIE..Så, borta! Den fanns på hans facebook.

2007-11-17 @ 13:26:39
URL: http://ttildus.blogg.se
Postat av: Guchie

Ahh men du får ju använda den om du bara fixar copyright :)

2007-11-17 @ 13:50:24
URL: http://www.guchie.se
Postat av: Dette

Fixa copyright verkar jobbigt, jag hade gjort som dig Dallolään... minst bök. Vill du ha någon bild från mig - a vem vet... kanske från den onödigt trevliga båtturen som var över alldeles för fort - så kör ba! ;)

Verkar som att kvällen blev lyckad igår alltså? Inte illa det inte... Så la du ett öga för mig med? ;) Kramis

2007-11-17 @ 15:32:56
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Carro igen..

Dette: ja det verkade enklast ;) ja kollar på flickan o hon vettu o snokar...där finns det en del
kort :)Kramisar

2007-11-17 @ 17:35:21
Postat av: Guchie

Ledsen jag "krångla till de" för dig. Men då de hänt saker förut så har ja blitt lite strängare på den delen. Hoppas du hittar nån annan bra bild, men de läre väl inte vara några problem :)

2007-11-17 @ 18:48:36
URL: http://www.guchie.se
Postat av: josse

har ni åkt hem än? så rörd hon blev.. blev lite tårögd själv faktiskt. läste inlägget ang johans bil. spelar roll vart man tar bilder ifrån? facebook har la inge direkt "privata" bilder. man får la plocka som man vill. aja. störande iaf.
ses imårrn. kram

2007-11-17 @ 19:59:59
Postat av: ja igen

john mena ja. inte johan. glömde även skriva dit ett D på bil. BILD. dyslexi?

2007-11-17 @ 20:00:47
Postat av: Carro..återigen :)

Josse: ja det blev ju hellyckat!!! ja jag med..rörd! Nu e iaf bilden borta o alla e nöjda o glada..

2007-11-17 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0