torsdag

Tvingade mig själv att ligg kvar i sängen till 11 i morse, måste ju passa på när man kan!!! Sen gick jag upp, tog en kopp kaffe o ringde mamma. De hade tagit en shoppingtur till Jönköping så jag drog mig en stund till innan jag packade ihop kläder, katt o saxar o åkte till Karlsborg. Åkte hem o slängde i mig mammas biffar o potatis (mumma!!!!) o sen for jag till Annika o Linn o fixade deras hår. Alltid lika skojigt att komma dit o babbla lite skit o dricka te....som förr liksom:) Mysigt!!! det har man gjort några gånger...Har fått höra att jag har en av mina trognaste blogglälsare där hehe....skoj!!! Välkommen Annika:)

Sen var vi hos grannarna o fikade o tittade lite på tv....skönt att bara slänga sig i soffan o slappna av. Man måste ju få känna att man har semester!!  Vill egentligen helst sova hemma i min säng men jag vet att när jag vaknar imorgon kommer jag vilja hit, så då e det lika bra att stanna. Har lite svårt att sova här även om jag ändå sover NÅGOT nu. Ett tag när mormor va sämre låg jag "ovanför" madrassen  på helspänn kändes det som...o bara väntade på att de skulle ringa o säga att det hänt nåt. Men John har fått mig att försöka lä'ra mig slappna av på ett bra sätt........men nu e ju inte han här så vi får väl se.. *miss U*

Nä nu ska jag gå ut till mamma o pappa i soffan o kolla på buskis :)

Ha de!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack ska du ha. kul att kolla vad du skrivit o den här gången var ja med på ett hörn. De är bara du som får mitt hår bra, dom andra frissorna kan slänga sig i väggen. Hoppas du få en mysig dag med din mamma,du vet väl att de är marknad i dag?
stor kram.ps hur gick de med de ekektriska ?ds

2007-07-20 @ 10:13:17
Postat av: carro

Annika: ja det blir nog en sväng upp dit o kika lite. De fick låna ihop grejer av folk i närheten så de kunde genomföra kvällen. kramizar

2007-07-20 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0