varmt!!

                                                                Huuu!!! va hett det vart idag!!

Varför behagade inte värmen komma under mina semesterveckor istället ?! Min vanliga otur...........


Today...
gick efter lite pust o stön (!!) upp o gick till jobbet. Som sagt -såå hett!! min kroniska trötthet verkar hålla i sig. Vad ska man göra?!

Ikväll... John o Lenny fixade pizza o sallad efter sin dag på skjutbanan -great! Allsången sågs idag åxå (vad annars?!), dock utan sång från min sida pga besök :) Sorgligt -sista för i år. Vad ska man nu titta på när varken Anna Pihl  eller Desperate Housewives går ??!!

Önskas:
Anna Pihl-boxen!!! Som jag längtar.... Håller en tumme på att Lenny fixar den ;) pik pik!!


Veckans hoppsan:
Såg Allt om min buske i söndags. Herregud säger jag bara, man trodde nästan själv att man va från Pluto typ efteråt. Så skum den var. Mycket märklig, höjda ögonbryn större delen av den. Vi e ju så tidiga med att se filmer så vi har "redan" sett denna som kom ut .....typ nyss ;)



Kommentarer
Postat av: zara

shit va ja skrattade när jag såg den filmen :)

2007-08-07 @ 22:57:46
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Lenny

Din önskan e min lag =)

2007-08-08 @ 12:04:02
Postat av: Carro

Zara: ja den hade skitroliga grejer samtidigt som den va så märklig på nåt vis :)
Lenny: du har så rätt;) tackar så mycket, de lär komma till pass nu när ni åker!

2007-08-08 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0