ovanligt

 En ovanlig fredag i vårt liv...John e nämligen hemma o kan va med i godisoffan :) Det e det trista med att va tillsammmans me en musiker. Helgerna e alltid uppbokade o man e gräsänka typ jämt. Så fester, dop, parmiddagar, kalas...då e jag själv o femte hjulet. Men alla i min omgivning e vana vid detta laget, o man får vackert finna sig i att va själv mycket o hitta på egna grejer. That´s life! O Man sliter i af inte på varann pga att man ses för mycket :)...så tänker jag när jag ser det positiva i det :)

Hur har ni det....ses ni o er sambo/pojkvän/man mycket?!

Vore skoj o se vilka som läser här inne...kan inte alla lägga en liten kommentar  så jag får se vilka ni är??? Plötsligt säger man nånting o då har många redan läst det här men inte lagt nån kommentar såklart.. :)


 Idag när John kom från jobbet på Mc-konsult hade han me en ny sadel som kan tänkas passa min rumpa. Får träsmak när man e runt knuten med den han har nu. Allt för att få mig att åka med :) Kanske att han lyckas nu..... (på bilden har han sin gamla hoj)

Kommentarer
Postat av: marita

ja och min sambo träffas bara på helgerna för att vi jobbar olika skift. Det är ganska skönt faktiskt.

2007-08-31 @ 22:21:21
Postat av: Dette

*vinkar* Jag läser här inne... men det visste du juh redan! ;)

2007-09-01 @ 09:32:32
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: zara

Jag läser oxå här :) Skoj att se vad som händer i ditt liv, eftersom vi bor så långt ifrån varandra. Förut levde ja samma liv som dig. Men nu när Emil blivit musikal producent har ja honom hemma oftare! Kram

2007-09-01 @ 10:04:22
URL: http://zara82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0