Äppelpaj


I morse: upp 7.50..inte dödstrött för en gångs skull. Kan man bli morronpigg??!!
                 Gröt till frulle,har hört att det ska va bra. Varför e jag då hungrig igen halv elva, som vanligt?

Idag: späckat schema som vanligt men har ändå hunnit dricka två koppar kaffe, det hände inte igår. Sommar =
           kaos för oss. Jobbade över till 18.30. Bestämde mig för att jobba även lör....ångar mig nästan redan. :)

Ikväll: fixa äppelpaj till John o Lenny som vart på skjutbanan. Innan dess röja undan tvätten som hänger i hela 
             lägenheten o ringa mamma. Måste ju ha receptet, e en nolla i köket.



Min favvoefterrätt.... vanlijsås me äppelpaj (observera ordningen!)

Äppelpaj med kokos Recept Fasen va gött de sa´ bli ;)


Imorron e det lönedax!!!!!!!!!!!!!!!! Känns onödigt välkommet =/ Sista dagen att shoppa nåt idag då..Å vad hittade jag?? Inget!!  en märklig sak: hur mycket man än får ut så gör man slut på allihopa....jämt. Är tydligen inte begåvad me nån som helst ekonomisk ådra. Why?!

Kommentarer
Postat av: Dette

Du den där ådran fattas hos mig med! :( OM det nu e till något tröst!

2007-08-24 @ 08:32:51
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Carro

Dette... då e vi iaf två!..hehe

2007-08-24 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0