vinter

Hemma från en arbetsdag o har fått sån huvudvärk att jag knappt orkar stå.. Mindre skoj men det e väl bara att ta en treo o se glad ut. Brukar sällan ha ont i huvudet så man vet ju aldrig..
Hoppas nu att detta e en snabb släng o att det e borta imorgon så jag inte blir sjuk.

Nu får det väl räcka med snö o denna kyla eller? Tacka vet jag sommar sol o goa stranddagar när man slipper alla kläder o  inte fryser arslet av sig vad man än tar på sig. Ser ut som  jag e på nordpolen när jag går till jobbet på morgonen i mössa, stor halsduk mm - o ändå fryser jag. Brrrr!!

Nä, nu blir soffan sista anhalten innan bingen... det e vad jag orkar. 


                                   




              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0