längtan

                      


Blir snart tokig på kamera eller datorn -vilket det nu är-det funkar inte att lägga in bilder. Det kommer liksom inte upp... jag blir så sur på sånt! O inte vet jag hur man fixar det heller. Om nån vet e jag dig evigt tacksam!!!!

Har annars just kommit hem från en ca 2h lång fika med Anna o Filip, o jag hade förmånen att få fika nästan klart innan lillrumpan vaknade. Sånt man uppskattar numera. Det e rätt sällan man dricker en hel kopp VARMT kaffe..
Annars har vi mest myst o pratat, Lillys mun går i ett -undrar vem hon fått det av ?? ;) Dessutom e hon ganska bra på att ge order på vart man ska sitta, göra mm. När mormor blev beordrad att gunga på hennes gungälg fick det va nog, hihi!

Pratade faktiskt med min käre sambo förut, nåt som inet blivit så mycket av sen han åkte, av nån anledning. Några min per dag bara. Lite sorgligt e det att Lilly varje morgon gått o ropat o tittat efter pappa o sen säger "båtta" (borta) o slår ut med armarna. Men i övermorgon när hon vaknar e han hemma, ska bli intressant att se hennes min då :D

Det e både skoj o lite jobbigt när de börjar prata o även snappar upp precis ALLT man gör. Just nu ser hon på Teletubbies o går o stänger av varannan minut för att direkt säga NÄÄÄÄÄÄÄJJJJ!!! o tycka att världen rasat över henne o nån idiot har stängt av.. Eventuellt blir hon ännu mer drastisk o drar fram hela tv-bänken o drar ut sladden.
 Sådär skoj, som sagt.
Häromdaen lärde hon sig trampa så hon kom framåt på sin trehjuling, men sen kom nån låsning o nu utar hon sig barabakåt. Frustration, så klart ....

Nä nu ska jag tradera viadre o längta ihjäl mig efter min taxfreebeställning på Dior-ögonskugga, Kanebopuder o nån cocealer jag kom på att jag hade behov av :)


Får även passa på att gratulera Anders till ännu en son, om du nu läser här (som du nån gång avslöjade;) Grattis, grattis!!!!



              So long...



                   





                           


Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken Anders? :) Snackar du om han som var med i Date förut?

2010-01-31 @ 17:21:40
Postat av: Maria Bredin

Alltid kul när det föds bäbisar :) Grattis.



Har det gått bra för John på båten? :)

2010-01-31 @ 17:27:49
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: mormor

pappa kommer snart ska du se lilly gumman.du är pappas tjej du. och lite MORMORS..gODINGEN

2010-01-31 @ 23:45:40
Postat av: Jessica L

Anders Larsson? Har han blivit pappa igen? Känns som han nyss fick barn :)

2010-02-01 @ 14:05:07
URL: http://www.hotmail.com
Postat av: Linda

:-) Kul att Anders fick en son till!

2010-02-04 @ 23:42:46
URL: http://beeinglinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0