Foto av Matilda










Foto: Matilda Björhed


Idag e far i huset iväg o jagar i kylan o jag e inte avis kan jag meddela. Hoppas mer på att slippa gå utanför dörren idag, inte nog med kyla till max utan det snöar åxå -snacka om att vi fått en vargavinter i år!!

Shoppade lite i Skövde igår, faktiskt på Johns initiativ. Jag skulle ha en vinterjacka men blev istället två krukor, massa doftljus o två tröjor till John. Dessutom har vi fixat trådlöst bredband o  ny hemtelefoni. När vi stod där o pratade om detta såg jag hur en man föll handlöst ner i trappan med huvudet före o krossade två fulla systempåsar med öl i. Gissa om han blödde? Fann mig faktiskt o frågade hur det gick, o chockad som han var så svarade han såklart bra. Men han fick tas in i en affär o plåstras om lite, dessutom lär han fått hjärnskakning. Fatta att dunka huvudet i en stentrappa! O man vet ju att det första man tänker när man ramlar e "såg nån mej", o ja detta va mitt i Commerce så han skämdes som tusan. Stackarn!! Tydligen fastnade han med foten i påsen... Hu det såg hemskt ut!

Nähä, nu vaknade Lilly o jag behöver väl hoppa i kläderna o gå o fixa tvätttid. Efter 10 dagar på turne´har man en del tvätt...


  Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Vilka fina bilder Matilda tar! Visserligen har hon ju fantastiska motiv men det krävs endel ändå....

2010-01-06 @ 12:44:44
Postat av: mamma

Det lät riktigt otäckt det där med mannen i trappan.

Ja vilka fina bilder hon tar Matilda.Det på Rasmus är väl fint.Och Lilly också så klart!

2010-01-06 @ 17:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0