blandat

Tiden springer iväg o jag hinner kanppt skriva längre..

Helgen i Kalmar var iaf toppen med flera timmar på ett sort lekland som Lilly ääälskade. En jättelång guppande rutschkana blev favoriten o upp dit var det en lång klätterstege som hon glatt kämpade sig uppför ett antal gånger. Fart e tydligen inget som avskräcker henne.. Som bonus fick även hennes mamma motion för hela året..

Nu har jag just lämnat dagmamman där hon sover för första gången -undrar hur länge? Hade inga större förhoppningar att det skulle funka eftersom det va resesäng o hon envisas  att riva i väggarna hela tiden som prasslar lagom så hon inte somnar. Men tji fick jag!! 

Lyckades med en mindre rolig sak medan jag fixade till ugnsoannkaka förut... skulle in i lådan under skärbrädan, så jag sköt in den o ner åkte en nyvassad kniv, gick igenom brallornao  satte sig lite gött i min vad o sen ner på golvet. Shit, lite chockad blev jag nog av allt blod, den ganska rejäla glipan o framför allt hur länge det blöder!!!! 


                                 


                                            
                                


                             




                     

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Aj då. Hoppas det inte blev ett hemskt och ont sår

2010-01-28 @ 15:46:42
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0