ännu mer sjuka

                     
                      Denna syn mötte mig o jag fick ta tio djupa. Underbart med skitiga gummistövlar i vit soffa...


Jaha, då va det näste mans tur att insjukna, för idag när jag bara vart på jobbet nån timme messade John att även han spytt o att jag INTE fick ringa för han skulle sova. Haha, känner han mej? Hur länge kan skitbacillen stanna hos oss?  Jag (vem annars??) har skurat toan o spritat händerna så de vitnar. Men men, det e väl lika bra o få skiten så e det över sen. Sen e det nog med sjukdom här.

Nu när Lilly e i säng ska jag ta tillfället i akt o färga min fula utväxt som stört mig i ca två veckor nu. Fatta att det e sax -BIG TIME!!

Imorgon e min lediga dag den lär väl gå åt till att röja här hemma o allmänt "fix o don"....



         Bye bye so long!



PS: Såg ni Johan Falk-fimlem med Joel Kinnaman igår? SÅÅ BRA! O Joel sen då..

                         


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackare. Låter inget vidare men tyvärr kan de vara sega magsjukebakterierna... Vi hade det åtta veckor i våras. Sprita och tvätta händerna samt ät skonsam mat för magen så kommer ni nog på fötter snart igen! Tänk även på att stanna hemma två dygn efteråt för att inte smitta ner andra som i sin tur smittar tillbaka det! Kram

2010-01-12 @ 08:40:55
Postat av: Anonym

Har sett alla filmer redan-älskar dem!

Han är grym i sin roll! Önskar de kom fler falk filmer.

Krya på er! Kram

2010-01-12 @ 16:41:01
Postat av: Jossan

Magsjuka smittar ju som en löpeld ... när barn har magsjuka eller vi föräldrar får msn inte lämna på förskolan även om barnet skulle va frisk o man själv kräksjuk innan alla varit kräk-lös i magefria i 48 timmar. Kan ta sån tid sådant där ! Hoppas ni e fria från det snart !

2010-01-13 @ 07:59:33
URL: http://dekallarmigjossan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0