ännu inte bra..SUCK!




Igår va en bra dag, idag e en sämre. Nu mår jag dåligt igen o vetitusan hur jag ska orka jobba imorgon men det får gå, kan inte va hemma mer nu. Plikten kallar...
Lillys mage e fortfarande i gungning men John verkar piggare idag -ombytta roller kan man säga.

Va less jag e på att va sjuk, hatar att känna mig dassig o va som en vissen blomma, ett ras. Men vad gör man? Man kan ju liksom inte skynda på, ändå ligger man o e stressad av att inte va på jobbet, göra vad som behövs hemma mm. Nån magbakterie e det iaf som satt bo här -skiiit åxå !!! O min huvudvärk vill int ge sig helt den heller.

Jaja slut på klaget..
Idag masade vi oss iaf  iväg på julgransplundring, om inte annat för att Lilly skulle få lite stimulans efter att ha tvingats va hemma med två döda sillar ett par dagar. Ringdans, tomten kom o så fika hann vi med med Anna, Mattias o Filip. Tyvärr glömde jag kameran hemma.. Lilly o Filip kramas o gosar så sött hela tuden, kan tro de blivit ett par :D

Nä nu blir det duschen o sen c-vitamin, blåbärssoppa o soffan så man, förhoppningsvis, e på g imorgon

Håll tummen!!
 


                           


                                

            
                      

Kommentarer
Postat av: mamma

vilket fint kort.kram

2010-01-10 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0