vår dag i skitvädret


Rutschkakan, det e där hon håller hus nonstop. Nu har hon dessutom lärt sig kommaiväg åxå, förut stod hon mest i svajade..

Ossian i ett försök att pussas. Men Lilly lyder mamma o väntar till 30 års åldern..

Trappor e skoj!!


som sagt..



Idag har John jobbat på sitt vanliga jobb o lämnade över sin tjänst i hemmet till mej. Så jag o lillan har vart på Öf o en massa ute trots detta skitiga o äckligt gråa väder!!! Jag hatar detta men hon behöver ju va ute så vad gör man inte??

Nu har en massa snor börjat rinna pga av tanden så det e mycket torka nu...

Nu ska jag testa min nyinköpta vinterjacka. Skoj :D




Kommentarer
Postat av: Svärmor

Bra kämpat Carro! Att du är ute trots väderlek. Det håller er säkert friskare.

Kram

2009-11-17 @ 19:35:09
Postat av: carro

Tack svärmor! Idag ska vi in med Lillys hjärta...

2009-11-18 @ 09:17:14
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag hoppas att ser bra ut m Lilly. kram

2009-11-18 @ 09:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0