feber ännu

Känns inget roligt att skriva om sjukdom men det blir ett sånt till iaf...

Har vart hemma med Lilly idag medan John o en polare vart med min far o hans lag o jagat älg. Har vart en sväng på stan o hon har sovit  ute en stund. Natten var, precis som jag berfarade, väääldigt sönderhackad av en glödhet liten tjej som jag om var o kylde av vid frysen faktiskt. Ja vi stod i dörren , jag la inte in henne där. Men hon var jätteduktig o drack massa vatten o till slut gick jag o hällde upp ett stort glas iskall mjök o det svepte hon det med. Shit vad varm hon var, jag svettades när hon satt i mitt knä. Så där avverkade vi hela dygnets ranson av alvedon... Så efter ett samtal till Sjukvårdsupplysningen (vilka guldmänniskor!) har jag nu fått några tips o råd inför natten o vart o köpt Ipren istället. Tydligen e det vanligt att barn får feber flera dgara efter sprutan, så det e väl det..
Hon va inte alls så varm nu ikväll men hon fick en ändå för att få sova i natt o inte få sån frossa.
 O jag med, I HOPE!!!!

Så det blev en lördag kväll i soffan framför Globen Horse Show som Lilly tyckte va skoj o sen DBK o Robins...

Snart sängen, om nån trodde annat ;)

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hur mår ni? Kollar varje dag för att få ny rapportering - hoppas allt är bra.

Kramar från Linköping

2009-12-01 @ 10:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0