effektivitet va ordet

Dax att va effektiv då...
Lilly sover ännu o jag ska fortsätta packa det sista innan jag städar av. Herregud hon somnade 22.15 o sover ännu!  Sen bär det av mot Kungsbacka o hälsa på, ska bli mysigt o jag antar det kan bli soffan o mellis ikväll. Eller jag hoppas det iaf. Man vet ju aldrig med tre små ungar vad som passar..

Håll en tumme på att lillan tycker det e lika mysigt att åka till Vallda som vi...hon e inget stort fan av bilstolen direkt men det e bara o vänja sig Lilly lilla, för den slipper du aldrig. :) 

Hopp ur morgonrocken nu Carro!!

Måste bara tipsa om en så fin blogg, men ooh så ledsam emellanåt. Glamouren har inget att sätta emot sjukdomar....tyvärr. Ni som glott i Se o Hör känner säkert igen henne..

http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0