my day

Hemma efter dagens kneg o ska fixa lite kvällsmat som e så gott! Lite sugen på scones igen faktiskt -varför bryta en vinnande trend?!


Har varit lite grejer att ta upp idag o igår o jag trivs inte alls när det blir sånt där smågnabb  om saker jag anser e skitsaker o helt självklara ni vet. Eller "gnabb" kanske e fel ord? Men nåt sånt iaf.. Det blir "otrivsel" i mitt tycke. Men det löser sig väl, sa han som sket i badet. Jag har tyvärr svårt att släppa o skita i sånt ibland, men man bara måste göra det för att orka. Man tycker ju såklart alltid att man själv har rätt, o undrar i sitt stilla sinne hur andra då funkar o tänker som dom gör :) Varför tänker inte alla som mej??? Vart finns den planeten? Alla gör sitt bästa, mer kan ingen göra, det lever jag helt efter!


Men, som en person nära mig skulle ha sagt: "Det rinner la te räva det med"!!





Vissa saker uppskattar jag på riktigt hos människor o önskar de skulle finnas hos precis ALLA....

* medmänsklighet
* humor
* empati
* "bry sig om-genen"
* ärlighet
* stå för din åsikt!



Kommentarer
Postat av: tilda

vad pratar du om?

2008-05-22 @ 19:32:20
URL: http://www.ttildus.blogg.se
Postat av: tilda

i ditt inlägg.

2008-05-22 @ 19:36:22
URL: http://www.ttildus.blogg.se
Postat av: carro

inget speciellt,
bara om dan som vart

2008-05-22 @ 19:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0