bakat

Jösses så mätt man kan bli!!
 Köpte en tidning idag med så gott recept på scones i. Så jag, som inte bakat på säkert 15 år, gjorde slag i saken o fick till några såna lagom till kvällsmaten. Lenny kom o gjorde oss sällskap så nu e alla bullar uppätna med te till o vi e supermätta. Måste säga att de blev helt okej så det lär bli fler gånger. Fasen -ibland överträffar man sig själv!

Vi har åxå fått kallelse till Föräldragruppen som börjar 29 maj, hoppas nu att vi båda kan komma ifrån o gå den. Vore skoj att träffa fler i vår situation o lära känna lite folk här i stan o dessutom få lite "bruksanvisning" på barn :) Herregud. Föräldrar? Ska vi bli det?! 
När man kommer hem från jobbet e jag, ärligt talat, rätt osocial (jag vet, det heter asocial men jag tycker det låter fel) o orkar inte med att umgås med folk då utan vill vara för mig själv o slippa se andra. Tragiskt, jag vet, men man blir sån ibland när man står o pratar hela dagarna o ska va trevlig. Jag får helt enkelt skärpa te mej o jag vet att jag kommer tycka det e  skitskoj när jag väl e där. Jag e bara lite seg i starten.

Nu ska jag göra gubbarna i soffan sällis vid hockeyn  o invänta Barnmorskorna. Tur att vi ätit klart!! ;)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: tilda

på fredag kommer nog jag, sara och frida till lidköping efter skolan.
jag ska köpa present till dom där.

2008-05-14 @ 20:50:23
URL: http://www.ttildus.blogg.se
Postat av: tilda

man kan inte rösta än och du kan inte göra det för du är inte medlem. Det är inte ens säkert att jag kommer med bland de 40 bästa.

2008-05-14 @ 21:31:38
URL: http://www.ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0