vill vi se ut så?



Alltså sånt här övergår mitt förstånd. Vart e det snyggt??? Nä fy satan! Vad tycker ni...e det verkligen nåt att eftersträva??



Blir bingen tidigt ikväll i hopp om att va bättre imorron.. John, hurtisen av oss, e o styrketränar o står för den biten i familjen. Nån ska ju göra det ;) 

Håll en tumme för att jag e bra imorron o känner mig fit for fight för övrigt åxå. PLEEEASE!

Imorron kväll blir det skojsigt!!  Jan o Marie ska ta en tur hitåt o jag ska fixa henne i håret inför stundande jippon hon ska ut på. Nåt som ska slinka ner i magen ska vi väl försöka oss på åxå även om det blir nåt snabbt o lätt just denna gången.

Ha de tills vi hörs igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0