onsdag

Kom nyss från jobbet med en rytande hungrig mage, det blir nog en sån här.....



Har fått en viktig sak att ta ställning till ikväll. Tacka Ja eller Nej?? Mm det e frågan som inte har något svar..än. Kan tyvärr inte säga mer än så. Så nog om det...

Inväntar min sambo som  inte va hemma när jag kom ,för att planera det goda att äta, jag känner att alla folk börjar bli sådär dumma i huvudet ni vet.. Time to eat! 
¨
Såg I huvudet på Gynning igår o jag måste väl säga nja...ja vet i tusan alltså. Gillar den tjejen o har gjort det sen Big Brother-tiden som ni vet, men igår tyckte jag mest hon stirrade med sina klotögon o pratade för högt hela tiden. Men man får såklart ge det några program innan man dömer, som alla gör direkt (även jag nu tydligen?) Hoppas på bättring. Däremot ska hon ha cred för den nya snygga hårfärgen - myyycket bättre i brunt!! Kanske även jag skulle testa igen?? Hmm...


Kommentarer
Postat av: Hannah

Men carro du kan ju inte skriva saker så att man blir så himla nyfiken... när ska vi få reda på vad du ska tacka ja eller nej till????kram

2008-01-16 @ 19:37:42
Postat av: kristian

hej
carro
vill du bre väklsa med mej

hälsingra

kristian fr¨ån örebro

2008-01-16 @ 19:52:22
URL: http://boogiwoogies.se
Postat av: Carro

Hannah: jadu....;) vi får höras nån dag :) KRAMISAR

2008-01-16 @ 20:02:28
Postat av: Annika

o,vad det såg gått ut.Är inne i en period att hålla igen,har gått upp några kg...Nu gör du mig nyfiken. Hoppas vi ses snart .kram

2008-01-16 @ 22:00:58
Postat av: mamma

vad står på nu då??????Behöver ja bli orolig???

2008-01-16 @ 23:05:17
Postat av: Carro

Mor...Närå inget att oroa sig för. Vi hörs imorron eller så ringer du John på dan. Kram
Annika... ja det e skitgott me pastasallad. ringer när ja kommer nästa gång :)

2008-01-16 @ 23:32:49
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: josse

nu blev ja oxå nyfiken, va e de för nåt?? hemligt? har du hört nåt om mia? måste hjälpa tilda me gymnasiet. hon tänker skita i det.. måste peppa henne lite. när tror du håret kommer?? har du fått en beundrare ser jag =) vi saknar tissen så.. han får komma o hälsa på snart..

2008-01-17 @ 02:42:09
URL: http://bimbastica.blogg.se
Postat av: Carro igen

Josse.. kan sms:a det senare. Håret e beställt kommer imorg om vi har tur. Skita i gymnasiet? E hon dum eller?? Det gfår vi styra upp.

2008-01-17 @ 12:14:00
Postat av: tilda

sluta prata om mig.

2008-01-17 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0