ÅRE

         
Vårt hotell...

      

      

 

Hemma i vardagen igen efter några härliga Åredagar. Känns sådär om man ska va ärlig men men life goes on, som det så fint heter.  Tog två dagar i backen med god hjälp av John. Lagom frustrerande när det svischar förbi småungar  o man själv slår med stavarna i backen av ilska. Men dag 2 gick det allt bättre o jag kände för enda stunden i denna sport att man "kunde" det för ett slag.. men underbart e kort. Typ nån sekund efter jag tänkt det så ser jag ärsta stuuupet framför mig o jag tänkte bara: så f-n att jag åker nerför det här. Det slutar med döden. Så jag tog av mig skidorna o åkte på röven nerför. John var redan nere så jag fick skämmas för mig själv :) Värre va det när vi tog fel lift o hamnade i röda o svarta backar o vi fick ta korgliften ner igen. Jag såg framför mig hur kön skulle ringla sig lång när vi kom ner men som tur va inte :S Stackars John han har stått ut med mycket men han va en tapper skidlärare för en elev som redan innan bestämt sig för att inte kunna, som flera så fint påpekade... Men jag kunde iaf liiiite när vi asvslutade sista dan.. De ni!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Känenr igen dig o Marie men vilka är de 2 tjejerna som är me dig på en bild där?

2008-01-15 @ 20:08:04
Postat av: Love

Snygga bilder :)
Kommer du lägga upp fler?

2008-01-15 @ 20:18:32
Postat av: josse

a ja ser dig framför mig. kommer ihåg när du åkte skidor me bacon o dom.. på dina byxor syntes skinkorna efter din kaning ner.. haha. på tal om annat, slarva inte john bort palestinan på båten??

2008-01-16 @ 01:12:00
Postat av: Dette

Men du... Det låter som du var riktigt duktig i vilket fall! Övning ger färdighet som det så fint heter! :) Faan vad nice att komma iväg sådär en sväng! *måste erkänna att jag e lite avis* *s* Ta hand om dig! Kramar

2008-01-16 @ 07:48:29
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Guchie

Har ni slagit till på att jaga storvilt på hotellet? *syftar på älgen i fåtöljen* ^^

2008-01-17 @ 21:57:44
URL: http://www.guchie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0