livet e ett enda löpp!!

Oj va längesen jag bloggade! Hinner inte med nåt känns det som, man bara jobbar, tvättar, städar, lagar mat, äter o sen e det bingen. Livet e ett enda löpp, som Galenskaparna sa. Igår satte jag mig inte ens ner på hela kvällen, utan gick raka vägen till sängen vid halv tolv. PU!!!!

Allt e iaf bra med oss o vår lilla prinsessa får ett större o större ordförråd för varje dag. O många kommentarer om precis ALLT. När jag hämtat pizza o hon fått en klubba av den snälle pizzabagaren så hann vu just över tröskeln iinnan hon sa " jag fick den av den bjuna pojken mamma!" Mm..
Inget konstigt, jag vet, men hade ändå vart pinsamt om han hört.

Snart e det iaf helg o den kommer innehålla jakt (john), bebisgos, umgånge med nära o köra mm mm.



Måste länka till syster Josses blogg om sin lilla NOVA <3 www.josseb.blogg.se



"Här e Åke!" Han finns fortfarande med oss, men nu e Lillys mage :D


Kommentarer
Postat av: Josse

ja herregud, den där åke kommer nog aldrig försvinna.

2010-10-21 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0