MVG i föräldraskap, jag?? Trodde ni inte va?!

Tjoho, då va man äntligen hemma efter en jobbdag o därefter utvecklingssamtal för Lilly hos dagmamman. Ett jätteintressant sådant.

Hon har en pärm för Lilly (givetvis alla barnen) där hon samlar kort, teckningar, observationer mm. Det va jätteskoj att se va de har för sig på dagarna i skogen, hur hon håller pennan när hon ritar, hur hon funkar i grupp, hur hon är mot andra barn mm. Detaljerna tar vi på telefon för de som e intresserade ;)
 Men iaf så sa hon rakt ut att vi va PERFEKTA FÖRÄLDRAR, utan att ens skämta.. hon menade det verkligen, vi hade skött inskolning mm perfekt o bla bla. What?? Givetvis vet vi att vi inte är det (vem e perfekt??) men det värmde verkligen o jag kände hur en klump växte i halsen o jag kunde inte få fram ett ord..  JAG???
På frågan om vi hade några synpunkter eller så, så sa vi typ i kör att det e hon som lär oss, vi e ju gröna i detta o vi litar fullt på henne.

Under tiden vi var på detta var -räddaren i nöden- Gertie här hos lillan o när vi kom hem sov en go liten tjej redan.

                         Nu ska jag gå in o pussa henne natti natti!!





                 
                  Gertie o Lillys bakdag 



                 TACK igen <3:an!!!!

Kommentarer
Postat av: Gertie Jansson

Tar gärna hand om barnet när jag e ledig och kan =)

2010-06-03 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0