utedag

                                    



                                     


Efter städning o fixning i morse gick vi på skoletarrajd på stan, dock utan resultat. Som vi letat efter sandaler till denna tjej! Nu vann jag dock ett par på Tradera som vi får börja med innan vi hittar de vi söker..man svettas hysat i gympisar nu alltså, men jag tycker de flesta sandaler till barn e så fula när de ska va praktiska åxå. Nu när jag väl hittat ett par så e det lögn att få tag oi dom, e det inte typiskt?!
Har fikat på stan o sen vart på vår gård hela eftermiddagen, träffat grannar mm. Trevligt!!

Nu ska jag återgå till kungaprogrammet. Imorg väntar jobb igen veckan ut o till helgen kommer Johns syster m familj. Längtar!!




Kommentarer
Postat av: Fafa

Grattis till "vinsten" :) Fafa

2010-06-16 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0