jul o nyår 09

Julen e över o jag med den känns det som. Vår rutt blev: Vallda, Karlsborg, Lidköping, Karlsborg, Kalmar, Karlsborg o nu åter i Lidköping...
Helt slut o imorgon väntar jobb igen. Jaja det löser sig :)

Några bilder från helgerna..



Julia o Lilly





Puss Ella, försökte Lilly...ingen reaktion :)



Bus med farmor i ett skåp där de turades om att sitta :)


Efter en pulkomgång i Karlsborg


Mössan e på oavsett om man e ute eller inne helst.


Igår va tomten otäck som tusan, men idag vågar jag sitta i knät, med nöd o näppe..
O vart e då Rasse?



Efter en dag e man såhär trött!!


Eddie o Lilly


Nyårsbad med kussen


Frida, Eddie o lilla Ester


Vinterutflykt idag vid skidbacken på Kinnekulle.


Svinigt kallt va det, då måste man värma sig me fika :)


Snacka om vykortsfint!!!! Svårt att förmedla på foto men helt sjuuuk fint..


Mycket fint blev det i julklapp o jag e nöjd o glad över precis allt.
Måste bara visa detta..
Det allra finaste o något jag blev väldigt rörd över, var denna bok om Lilly som Matilda gjort. Bilder från födseln till nu.
SÅ FIN!!!






  
Bara ett av alla fina uppslag..

                                                            





Kommentarer
Postat av: Frida

Fina bilder! Men Carro, har du gått ut i snön helt frivilligt...? Vems termobyxor har du lånat då?? ;-)

Kraam

2010-01-04 @ 22:26:14
Postat av: carro

Nä Frida, frivilligt var det inte o inga termobyxor heller. Använde ett underställ jag köpte för fyra år sen för andra gången o mysbrallor över det. KALLT som satan!! :)

Fick du bilderna på mailen?



Kram

2010-01-05 @ 09:21:06
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja ville ju se Ester

2010-01-05 @ 20:05:40
Postat av: josse

ja, det var verkligen den finaste boken jag nånsin skådat. en sån ska jag ha till mina ungar oxå.

2010-01-05 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0