3 feb

Shit va snö vi har...o mer kommer det! Snart kommer man väl inte utanför dörren..

Lilly har vart hos dagmamman idag igen o även denna dag hade det gått bra, men att sova där tycker hon e helt onödigt än så länge. Dock hade hon somnat strax efter hon sattes i bilstolen på väg hem... envisa unge! Hon har ju inte vart där sen i fredags så det har ju gått några dagar sen sist, så jag tror det kommer lösa sig med sovandet vad det lider. Dagmamman verkar ta det med ro...o vi med.

Pu, jag e trött som tusan idag o känner att jag sovit dåligt i natt, av nån anledning, lite oroligt liksom. Så jag siktar på tidigt sänggående ikväll o ny energi  imorgon.

Inväntar Johns köttfärssås, sen  blir det soffan....



                                      Bild från Kalmar..

                                    
                                     Diska skulle denna tjej kunna göra all vaken tid.
                                     Hos farmor o farfar har de mer tålamod än hemma med den saken..

Kommentarer
Postat av: Majsan

Håller med angående snön. Nu kan det väl vara nog!!!Hoppas du får sova gott inatt.

2010-02-03 @ 22:03:09
Postat av: Farmor

Lilly är välkommen på "disk-partaj" när som helst.

Kram Farmor

2010-02-04 @ 17:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0