GÖTT

Kom hem o var mer eller mindre utsvulten ikväll.....o kyl o frys ekade tomma. Great!
Medan John åkte o gjorde en rejäl storhandling så myste jag o gjorde kvällen med Lilly. I vår kvällsrutin ingår numera att sitta på pottan o idag kissade hon i den!!!! Blev nog lika förvånade båda två men än en gång funkade min mormors gamla beprövade trick. :D
Så efter lite tittande på Tinkiwinkie o de andra så la jag henne o vi drog igång o gjorde en kycklinggryta som jag faktiskt hittade i Pernilla Wahlgrens blogg. ÅÅÅH den blev kanongod!! O mycket blev det åxå, vilket uppskattas av mig som e måttligt road över matlagning. Så imorg har jag matlåda :)

Idag lunchade jag med Malin o då bestämdes det att vi ska till dem på lördag o se Melodofestivalen o mysa. Det e inte ofta killarna har ledigt samtidigt o man kan göra nåt sånt här, så bäst att passa på...

Lilly går som vanligt hos dagmamman ons-fre o trivs kanooon!!
 När vi var i Karlsborg sist så fotade Matilda Lilly (och oss) o det blev -som alltid- kanonbilder! Tyvärr har det inte gått att få in dom här, om jag gjort nåt konstigt när jag sparade dom eller om de helt enkelt e för stora, eller nåt annat vet jag inte men hoppas få ordning på det. De e helt underbart fina!!
Kan inte fatta att jag (vi) fått ett så fint barn när jag ser dom :D



<<<<<håll till godo med en suddig istället...



                            
                             Fråga "Hur stark e Lilly?" o du får detta till svar :)



                            
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0