stress

Oj, vardag innebär späckat schema o jag stressar alldeles för mycket känner jag. Häromdagen när jag skulle hämta Lilly blev jag sen från jobbet, sprang hem o satte mig i bilen o drog i väg. Då kände jag hur hjärtat bara rusade o det va kanske lite, men inte bara, pga dålig kondis.
 Imorse vaknade John sjuk med feber o värk i kroppen o klev inte ens ur sängen, vilket medförde att jag, som för första gången somnade ifrån klockan, fick stressa som en tok för att hinna. O eftersom jag inte vill att lillan ska känna av det, så fixade jag henne först.. så när jag äääntligen va färdg, alldeles för sent, då kommer hon o säger ´"bajs" o pekar mot skötbordet "dääää"... Japp, det va bara att ta av sig jackan o fixa det först.
Jippie?!

Idag kom den efterlängtade jackan till henne o såg helt ny ut, då känner man sig hyfsat nöjd med att ha gett under hälften av nypriset!


Íkväll bestämde jag mig för att bortse från vårt snart jord(smul)stampade golv o sitta i soffan....Så vi har mumsat tonfisksallad o bröd, så nu e suget efter godispåsen som störst..



                                                    Tjing !!!


                                  




 

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0