ons 28 april

                 
                  Foto: Dette Johansson



Kom hem till en superglad o sprallig tjej ikväll som ropade "heeeej mammaaa". Oslagbart!!
När jag sen la henne i sängen, behövde jag gå iväg o hämta en sak snabbt o när jag kom tillbaka sov hon! Tog det fem sekunder eller? :) De har vart i skogen hela dagen så hon va nog supertrött...uppenbarligen.

Nu har jag lite egentid eftersom John är o storhandlar....känns ganska gott att få en stund själv faktiskt. Ska unna mig att slänga upp benen på bordet, orkar inte röja runt, dammsuga o dona som jag gör varje kväll. Är så stum i benen idag. Blev erbjuden att åka på kryssning till helgen men det passar tyvärr inte denna gång, annars e jag vääääligt sugen på båtresa nu, det e, helt otroligt, snart 8 mån sen jag åkte sist. Nä, nu får vi dra ihop oss brudar o göra nåt skoj! 

 Nä, nu ska jag inte spendera mer tid här, jag ska SLÖA !!!!!!!!!!

Förresten, på jobbet nu disskuteras såklart hurvida Jonas affär med norskan verkligen e sann eller inte...vad tror ni?? Skulle hon inte bli stämd om det inte fanns nån sanning i det??!! Där ser man iaf, inte ens kungahuset e perfekt....


                             Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0