feber




                                 





                                



Sen sist har Lilly hunnit få lite feber av sin spruta hon fick för nio dagar sen... precis som väntat. Igår em fick hon det o redan idag va hon bättre, men för säkerhets skull var hon hemma med pappa idag. Nu ikväll märktes det föga o vi fick gå ut o rasta en tjej med MYCKET spring i benen.... Testade åxå nya jackan :)

Imorg åker mamma o syrrorna till Ullared men jag hade tyvärr ingen möjlighet att åka med, typiskt. Typiskt e det åxå att John lovat att jobba imorg så vi inte kunde möta upp Simon o Maria på Nordens ark, det får bli en annan gång....


Nu e hon i säng o vi ska käka varma mackor o sen godis i massor, jag har -håll i er- inte ätit godis på hela vackan. Tror aldrig det hänt förut!!! Visst e jag duktig ;) Så nu ska jag äta igen det...


 Hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Josse

Å hon måste ju va den sötaste ungen!!!!

2010-04-23 @ 21:59:47
Postat av: Katia

Hoppas du får en fantastisk fortsättning på kvällen och inga sjukdomar.

Kram:)))

2010-04-23 @ 22:45:45
URL: http://newstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0