rep rep rep

Vi e två vuxna hemma ikväll men en har vart ganska borta från omvärlden två dagar nu.

 John repar som ett sviiin som han själv uttrycker det, detta innebär att Lilly somnar till  hög musik..."Åh Saaara, kom uuut ikväll, jag väntar vid hörnet vid seveneleven.."

Men hon slockande direkt, det e såna gånger man e glad att man vart noga med att ha tv & radio på, prata som vanligt, spela musik mm mm...
Jag kan lova att jag skulle kunna hoppa in o sjunga låtarna snart, dock en aaaning falskt ;) De e absolut jättebra, men  när man hört versen på "Sofia dansar gogo" 20 gånger , ja då kan man ledsna lite...  Men jag går här o sjunger jag med o dansar :)

Har annars vart på Öppan Förskolan o sen på en sista träff med föräldragruppen, denna gång på bibblan. Vissa ungar satt stilla, nytt ställe, nya folk mm, -andra inte. Lilly tillhörde de sistnämda -såklart! Hon lyckades få ner flera böcker o sprang runt som en tok, tur att Kerstin, vår bvc-sköterska var med o glatt hämtade ungar här o var.

Jag har vart o handlat ikväll, kan låta som en trist sak men nu e det en sak jag ser fram emot. Då e jag nämligen HELT SJÄLV o kan gå i min egen värld o ta det lugnt.

Nu blir det en dusch o därefter te o någar riskakor chili/nacho.

Rekommenderas!

Bya bye so long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0