ska bli skönt imorgon

Sitter här o en en aning rastlös, det e inte ofta den känslan infinner sig nu för tiden. Man har liksom snarare ingen tid o sitta på arslet.
Men nu så...
Kollade nyss Dettes blogg o lyssnade på Dates "Hallå hallå västindien" o blev SÅ sugen på o dansa!!!!!! Till råga på allt e Johns föräldrar på Sigges loge o ska kolla när John spelar med Scottarna ikväll, ååååh jag skulle åkt dit! Men jag får la hålla till godo med tv-rummet, skövla undan allt o rocka loss;) 
När, jag håller mig till båten o då jäklar...

Lilly var lite varm i morse men har vart som vanligt idag o ingen alvedon fått o det har funkat. så nu hoppas vi att faran e över för denna gång. Dessa jäkla sprutor!

Jag trodde, mitt i hösten, att Sommarkrysset ännu gick men nu e det tydligen Kändisdjungeln istället? Jaja det går det med, nåt o fästa ögonen på iaf..  men vilka b-kändisar!

Imorg e John hemma igen o det ska bli skönt. Det e som sagt en del o göra här hemma o INGEN egentid alls har man tid för. Det har jag behov av ibland o det ska bli så gott att vara två som kan bytas av imorgon. Missförstå inte, Lilly e skitrolig nu, babblar för fullt o kan hämta det man ber henne om...typ snutte, docka, vagn, boll mm. Jättemysigt!! Tänk att hon redan fattar.
Det e liksom allt runtom, jag yrar runt o glömmer massor o tycker hjärnan gått på semester.
Att dra hela lasset från ons till sön här hemma med allt det jag skrev om igår, det e sådär...men värt det för att jag vet att han har sååå skoj just nu!! Kan tro att han njuter :)

Helt underbara dagar nu med henne o man vet vad man gör.

Tjing..

                       

                          Miss energy


Kommentarer
Postat av: Maria

när ska du åka båt

2009-09-12 @ 21:02:45
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Carro

26 sept

2009-09-12 @ 21:11:19
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: tilda

tråkigt att skicka fina bilder till dig på lilly när du adlrig lägger ut dom.

2009-09-12 @ 22:04:57
URL: http://ttille.blogg.se/
Postat av: Dette

Se där... Så min blogg uppskattades lite xtra i kväll! inga fel Mmm attans vad vi ska röja runt på den där båten... Stackars medresenärer! ;) Lääängtar! Kram

Postat av: Dette

Ha ha ha och den där länken fick du tydligen på köpet! ;)

2009-09-12 @ 23:37:43
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0